Ny sæson i Struer Svømmeklub

Desværre opstod der en brand i Struer Svømmehal i forbindelse med renovering af taget over omklædningerne og de lille bassin. Skaderne er desværre ganske omfattende. Svømmehallen er derfor ikke brugbar p.t.

Struer kommune og forsikringen er ved at lave en plan for genåbning af dele af svømmehallen.

1. Man planlægger midler tidligt at opstille et par omklædnings-, badepavilloner på pladsen langs svømmehallen med egen indgang direkte til 25 m bassin. Dette for venter man at kan tage i brug primo september, sammen med 25m bassinet.
  2. Ultimo oktober kan varmtvandsbassin og herreomklædningen tages i brug.
  3. Dameomklædningen vil anslået først kunne tages i brug dec./jan.

Gentilmelding fra sidste sæson er derfor udsat p.t. Så snart vi kan få endelig besked på datoer på genåbningen af de enkelte områder vil i løbende modtage besked/gentilmeldingsmail.

Struer Svømmeklub optager medlemmer hele året, og der er altid mange hold tilbage med ledige pladser.

Holdplan2024.pdf

Tilmelding foregår her på hjemmesiden. Du er altid velkommen til at komme og prøve om svømning er noget for dig en gang inden du tilmelder dig, check dog altid at der er plads på holdet først.

1. Opret en profil

2. Klik på "Holdtilmelding", herefter

følger du bare vejledningen.

Husk svømning er den eneste sport, man kan dø af ikke at have lært

MVH STRUER SVØMMEKLB

HoldoversigtVi har et alsidigt program for alle aldre – oversigten over alle vores hold kan ses her: Holdplan2022-2023.pdf

TAK til vores sponsorer!